Bubinatora dziesmu svētki

Jauna slota tīri slauka jebkurā vietā.
Viss, kas ir jauns, skaitās labs un iespējams, pat labāks.

Situācija nr. 1
Visticamākais, ka arī sevi droši varu pieskaitīt pie tiem patriotmuļķiem, kas vēl spītīgi turas pie LMT un spītīgi maksā tos lielos rēķinus, jo, kā gan es, kas nodzīvojusi kopā ar LMT nu jau desmit gadus, tagad iesniegšu šķiršanās prasību un iešu kaut kur prom. Varbūt kaut kā šo lietu risināt, varbūt mums derētu parunāt?

Tajā brīdī, kad man apnika maksāt par daudz, beidzot pārvarēju savu slinkumu un vēlmi būt buržujam, devos uz klientu apkalpošanas centru, paņēmu numuriņu un sēdēju rindā, lai pēc krietna brīža kolektīvi ar LMT superaģentu pētītu manus rēķinus un domātu, ko darīt lietas labā, lai kaut kādā veidā manā makā paliktu vairāk naudas bulciņām. Tika secināts, ka esošais pieslēguma veids jau ir novecojis un vispār nekam neder (Domāju gan, lai piezvanītu uz Bitīti, jāšķiras no 18 (!) santīmiem minūtē. Kur tāds vājprāts redzēts?) Samazināja uz pusi. Pat vairāk, ja neniekojos ar internetu telefonā un ārkārtīgi nesadraudzējos ar kādu no naidīgās biedrības (bites un teliņi).
LMT ir kā PSRS – viss, kas ir ārpus viņu mūra, ir dārgi, jo tas ir imports.

Situācija nr. 2
Ja nevar sapiķot vieniem, var taču vēl kādam un Lattelecom ir viens varens uzņēmums, kuram arī jāiepiķo. Optiku man nedeva, nācās ņemt internetu parasto, taču, visu cieņu, pieslēgt atbrauca salīdzinoši man izdevīgā laikā. Viss ātri, viss smalki. Strādā labi, tikai maksā.

Kur problēma? Problēma ir tajā, ka LMT man uzzvanīja tikai tad, kad mazcenas telefonam tika nomaksāts rēķins, lai pajautātu, vai man negribas jaunu telefonu. Sak, šo jūs smuki nomaksājāt, negribat citu? Bet piezvanīt vai atsūtīt e-pastu ar to, ka pieslēguma veids, kuru es lietoju, ir pilnīgs old school un ka neviens normāls cilvēks to vairs nelieto, to viņi nevar, ne? Viņi nevar piezvanīt un apvaicāties, cik apmierināta (uzticīgā, monogāmā muļķe) esmu šos desmit gadus!

Tieši tā arī dara Lattelecom – viņi gan regulāri rēķinam piemet klāt visādus jaunumus, bet ar tiem jau neko nevar iesākt. Atnāk un pie durvīm piezvana jauneklis, kurš, kā labās vēsts nesējs, stāsta, ka manā mājā esot uzradusies optika! Kolosāli, bet, ak, jūs jau esat mūsu klients.. nu tad neko. Jums pašai jāzvana. Piezvanu ar’ un ko es tur dzirdu? Manā mājā nekādas optikas neesot. Sūds ar optiku, bet viss krējums tiek jaunajām slotām un nevis tām, kas uzticīgi slauka jau gadiem. Tikai jaunajiem klientiem tiek visi labumi – pusgadu par 50% mazāks rēķins, optikas piedāvājums, par kuru izstāstīs uz vietas (nevis būs jāzvana pašai).. un.. un.. un!

Secinājums? Visi lielie uzņēmumi uzvedas kā cilvēks, kurš nemitīgi meklē jaunu mīļāko, jaunu piedzīvojumu, bet kuram pilnīgi piekāš, ko dara viņam jau desmit gadus uzticīgā ģimene.. Un cik ilgi tā? Kad būs tā diena, kad es saņemšu „ziedus” mūsu kopdzīves uzsākšanas n-tajā gada dienā?

Published by

Kni

Love yourself more

12 thoughts on “Bubinatora dziesmu svētki”

    1. Paldies, Ingu! Nezinu, manuprāt, viņi tur tomēr pārspīlē kaut ko ļoti. LMT ir izdevīgi un labi tikai tad, ja dzīvojies “pa mājām”, proti, viņu žoga pusē. nesaprotu, kā no citiem tīkliem uz viņu var nodrošināt pieklājīgi lētus sakarus, bet no viņu uz citiem – nevar. Jo šeit ir Gaujmala un par Gaujmalu ir jāmaksā?

      Un vēl tas princips, ka jāiet pašam visu laiku kaut kas nolūgties.. tā ar to gadu uzticību ir.. kaķim zem astes.

  1. pilnīgi piekrītu, reiz pieslēdzu lattelekom internetu un tv, principā bija iespēja atteikties 1mēn laikā, nu ,es internetu nemaz nepalietoju, jo man joprojām bija cits pieslēgums un tv arī nē,jo tā īsti nemaz nedarbojās, pēc neskaitāmām sūdzībām, vienojos ,ka es atsakos, samaksāju rēķinu par konkrēto mēnesi un viss, bet nekā- es esot parakstījusi līgumu. Parakstījusi neko nebiju, taču tā kā man mājās bija lattelekom telefonlīnija, man nemaz līgumu nevajadzēja parakstīt, jo es vnk biju mainījusi līguma nosacījumus- no telefonlīnijas tikusi pie telefonlīnijas, Tv un interneta. rezultātā tas man maksāja ne vien pamatīgu čakarēšanos, bet gandrīz 40 Ls par to it kā mēnesi izmantoto tv un netu, bet arī 100 Ls līgumsodu.Atteicos arī no telefonlīnijas,ar lattelekom vairs negribu ielaisties…

    1. Te laikam atliek tikai paklusēt.
      Naivi ceru kādu dienu no tiem lielajiem ieraudzīt reklāmas plakātu – esi mūsu klients jau 5.. 10.. 15 gadus? Saņem tādu un tādu īpašo piedāvājumu! Pat, ja neņemšu, gribu, lai kaut reizi būtu kaut kas tāds. Gribu “kонфетно-букетный период” arī pēc daudziem gadiem.

  2. bet kuram pilnīgi piekāš, ko dara viņam jau desmit gadus uzticīgā ģimene.. Pilnīgi piekrītu, parasti attopas, kad maini pieslēgumu, td uzreiz zvana, bet mēs arī varam jums piedāvāt šo un to, bet, kur bijāt pēdējos gadus, halloooooo Brīdī, kad esmu izlēmusi vairs mārketings nedarbojas, kaut kāds neforšs tas darbs ar klientiem mūsu komunikāciju gigantiem.
    Par Lattelecom es kopš kaut kāda laika bez emocijām vispār nespēju izteikties, janvārī, kad pārvācāmies uz jauno māju izrādījās, ka interaktīvo TV tur dabūt nevaram, tā ir Jelgavas pilsētas teritorija un nekādi ne dārziņi nekas, mierīgi var paziņot, ka kabeļi novecojuši un kaut kāds skapis par tālu, miljonus pelnoša kompānija, nevar savus pakalpojumus nodrošināt vienā no Latvijas lielākajām pilsētām, vai nav sviests … un kā rozīne uz visa ir tā, ka Lattelekom čakli man sūta SMS un epastus par jaunajām akcijām un piedāvājumiem šī pakalojuma sakarā, jo 21.gs jau nav iespējams sasķirot kontaktu bāzi tā lai cilvēkiem sāli brūcēs gluži nekaisītu, nav iespējams nudien.

  3. es jau sen no lmt izšķīros un nenožēloju. lai gan lēmums nāca grūti, jā. turklāt izšķiros tieši tad, kad sāka parādīties vairāk delfīnu. tā ka, imho, miera vējos aizmirsti visu bijušo un dari, kā labāk tev pašai. un negaidi ziedus. visticamākais, ka nebūs. :D

  4. same here, same here. biju LMT 10 gadus, gribēju palikt vecas draudzības vārdā, pamainīju pieslēgumus, centos visādi, bet beigu beigās piekāsu viņus un aizgāju. un tad beidzot man piezvanīja. biju gatavojusies uz kauju, bet tur meitene bija pavisam skumja teica, ka žēl, protams, bet tāda ir mūsu kompānijas politika. nu skumji, skumji.

  5. ir variants – piezvanīt un teikt, ka vēlies iet prom. un gaidīt, kad piedāvās labumus. tā tos labumus iespējams dabūt – ar manipulāciju. ar viņiem jāspēlē viņu kārtīm.
    (man arī diemžēl vēl mazcenas tel. jānomaksā)…

  6. kā man teica jaunā operatora pārstāvis, kad ar smagu sirdi pieķēros attiecību izbeigšanai ar LMT, jūs pie šīs kompānijas notur tikai ieradums!!!
    nekam nederīgi ieradumi jālauž :)

  7. Es ar esmu jau nez cik n-tos gadus uzticiiga muusu LMT un pat sheit, DE atrodoties veel joprojaam pikjoju summu kura mani parsteidz katru meenesi atverot LMT maajas lapu ar sadalju reekjini … Nogriezu visu, ko vien var, lai paliek maxaajams tas kas ir nepiecieshams, lai sazinaatos… bet taapat mani nebeidz paarsteigt taa cenu politika, kas ir aarpus vinja daarzinja.
    Un mana mamma ar bija uzzinaajusi, ka tikai ar it kaa iebiedeshanu, ka vairs nepatiik, mainiishu teleoperatoru uz cita – peekshnji pienakaot gan Tevis Kni piemineetie ziedi un labumi kaa no paarpilniibas raga, lai tikai nosargaatu jau uzticamos un VECOS klientus! Mamma veel experimentam nav nobriedusi, bet nu doma ir pameegjinaat! :)

  8. Izrādās, ka ne man vienai sāp. Pēc visādām apspriešanām, mana pāriešana citā frontē nu jau ir tikai laika jautājums.
    Līga, mana Polijā dzīvojošā draudzene no LMT pārgāja uz Biti tieši tā paša iemesla dēļ.
    Es nez, vai viņa te iecilpos, Maitrīt, uzraksti savu stāstu Vācijā dzīvojošajai Līgai!

  9. Kad tiek iesniegta šķiršanās, tad viņi ir gatavi piedāvāt nezin ko, bet kamēr tu es kopā, tikmēr nemaz nedzird, ka tu saki – man ir par grūtu…
    Esmu prom, man ir jaunas un lieliskas attiecības, katru mēnesi brīnos, cik maz no manīm prasa šīs jaunās attiecības…
    Bet par LMT, kā es smejos, viņi ir tik ekskluzzzzzīvi, ka to var atļauties retais! Gluži kā ar mašīnām – vari braukt ar Lexus, bet tik pat ērti ripināt arī ar Audi!

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.