Kni virtuve

love yourself more

Citāda sporta zāles pieredze

Manī mīt pārliecība, ka gadījumos, kad kaut ko neprotu, bet nojaušu, kā tas darāms, jāsaka, ka nevis neprotu, bet gan jāsataisa viscietākā seja, kādu vien var uztaisīt un tas “neprotu” jādara. Protams, ir gadījumi, kad šādi iznesties ne tikai nav labi, bet arī nedrīkst, taču šis nebūs tas gadījums.
Esmu sevi iekodējusi, ka neprotu veikt masāžu, tāpēc iespējams liksies dīvaini, ka stāstīšu tieši par to.

Ja kāds iedomājas, ka meitenes sporta zālē grupu nodarbībās to vien dara, kā priecīgi sprinģo pa stepa soliņu, vingro ar nūjām un hantelēm, mazāka un lielāka izmēra bumbām, kā arī vingrojumiem izmanto atsperīgu riņķi, tad tie ir maldi. Sporta zālē var apgūt arī pavisam praktiskas un ikdienā noderīgas prasmes.

Kad vakardien pēc trīs nodarbību pārtraukuma atkal saņēmos iet pakustināt pakaļu, mazliet baidījos, kā nu būs, kā nu būs, taču treneres paziņojums: “Šodien būs pavisam mierīgi, ņemiet bumbas,” skanēja kā medusmaize. Neviens jau neteica, ka mierīgi nozīmēs viegli, tāpēc nodarbības beigās tikām aicinātas sadalīties pa pāriem. Svara kategorijai nebija nekādas nozīmes.
Ja citos gadījumos teiktu, ka nekādā gadījumā nemēģiniet šo atkārtot mājās, tad es teikšu – mēģiniet gan!

Masāžai nepieciešamais.
Grīda, masāžas veicējs un tā lielā aerobikas bumba (fitball), kura parasti mājās ir jaunajām mammām, bet iespējams ir arī kādai ne-mammai.
Lai nebūtu tik cieti, uz grīdas var uzklāt segu, taču nevajag padarīt gulēšanu pārāk mīkstu. Ja ir jogas paklājiņš, tad ideāli. Masējamais uz vēdera noguļās uz paklājiņa, rokas liekot gar sāniem. Galvu labāk arī pagriezt vai nu pa labi, vai pa kreisi.
Tad sākas pats jautrākais. Pavisam lēnām sākot no pēdām, masētājs ripina bumbu pakāpeniski pa ķermeni uz augšu. Lai izdarītu lielāku spiedienu, uz bumbas jāuzspiežas ar elkoņiem tādā kā atbalsta pozā. Turpiniet ripināt bumbu šādi uz priekšu. Nebaidieties, jūs nesaspiedīsiet savu “pacientu”, tieši otrādi, viņam būs ļoti patīkami. Kas svarīgi, kad esat tikuši līdz krūškurvim, atcerieties, ka sievietēm tā stipri tajā daļā spiesties virsū nevar, jo tas gan nebūs patīkami. Ripinot atpakaļ, var apstāties jostas vietas daļā un paripināt bumbu pa labi, pa kreisi. Domāju, ka mierīgi šo masāžu var atkārtot vairākas reizes. Masāžu noslēdz ar vieglu driblu. Tieši tā, sākot no pēdām un atkal ejot uz augšu, ar šo bumbu veic nelielu driblu, lai gan lielu visticamākais nesanāks, jo, lai cik dīvaini neliktos, to nemaz tik viegli nav izdarīt.
Kad guļošais izkaifojies, varat palūgt, lai šo pašu veiktu arī jums! Ir taču nopelnīts =)

Ja nu ir tā, ka mājās šādas bumbas nav, iespējams, jums ir tenisa bumbiņa.
Masāžu var veikt arī ar to, kārtīgi izripinot pa visu muguru. Tiesa gan, roku spēks drusku būs jāpielieto.

Ja nu ir sanācis tā, ka nav masētāja, tad muguras masāžu iesējams veikt arī pašam.
Ņemot talkā šo pašu tenisa bumbiņu, nogulieties uz grīdas un tenisa bumbiņu palieciet zem muguras. Viss pārējais atkarīgs no jūsu spējas kustēties un spējas izbraukāt ar bumbiņu pa sāpošajām vietām.

Lai jautrs vakars!

Atvilktne: Kni.stāsts
  • inī saka:

    Vakar izmēģinājām! Visjautrāk bija Madarai, kura vēroja sencīšu muļķošanos :D

    31/07/2011 at 10:57
    • Kni saka:

      Nu re, bērnam atrakcionu uztaisījāt.
      Ta masāža tāda viegla, pēc sportiņa bija laba. Visrēcīgāk man liekās tas, ka visu laiku liekas, ka to apakšēju ar savu svaru nospiedīsi, lai gan bumba visu izlīdzina.

      31/07/2011 at 12:19

Leave a Reply