Satikās putnelis un zirģelis

Sākšu ar oficiālo daļu. Apskatei piedāvāšu trīs attēlus – tāds miniatūrs komikss sanāk, taču tajā visā izpaliek kāda svarīga detaļa. Ko tad īsti zirģelis putnelim atbildēja? Ieteikumi? Par ieteikumiem balvu nebūs =) Satraukties nevajag.. balvām tāpat jūs pakaļ nenākat. (ķiķinu)
Jāteic, ka putnelis nav mans darinājums. Visticamākais tas radīts pasaules strādīgākās tautas rokām, taču pie manis nonācis pateicoties Em kopā ar to karalisko pastu. Tik vien kā tos matus šim uzdarināju, lai pavasara vējā galva nesalst.

Published by

Kni

Love yourself more

16 thoughts on “Satikās putnelis un zirģelis”

  1. šausmīgi piedod par bezkaunību jūsmot par Tevis nedarinātu čaklo roku lietu, bet tad puKniņš ir brīnišķīgs :) Man, lūdzu, vienu! :)

  2. – pēc zālītes, un kur tu tā čiepstēdams?
    – pēc saulītes…
    Saulīte sildīja, zālīte izauga,
    Putniņš aizlaidās zirga mugurā…

    1. Bij, bij paredzēts, ka zirģelis būs pegazs, bet viņam nepiestāvēja ne spārni, ne rags pierē.

  3. fonā skan – astoņi kustoņi, astoņi kurtoņi, kurš tos astoņus kustoņus pirks? – un tad zirgs dungo līdzi – ZIRGS! Bet ziaaaargaaam nav na-audās!

  4. Tas putnelis man nedaudz atgādina “Angry birds” – ir tāda spēle, es kādreiz arī nezināju, kamēr mans drauga kungs to neuzspēlēja.. nu un tur tie putniņi tādi interesanti – apaļi un dusmīgi :))) šis arī tāds simpātisks – apaļš un ne tik dusmīgs :)

  5. Man zirdziņš atgādināja pasaciņu, jo tur bija dziesma par zilo puķi un mazs kumeliņš, tiesa gan, sirms. Varbūt šis ir viņš jaunībā :D

    Viena no manām mīļākajām atbildēm uz “kur mēs ejam?” ir “tur”, kamēr tiek rādīts virziens, kādā mēs ejam, t.i. uz priekšu.

  6. Kni, varbūt Tu mēdz uzburt arī pa kādam vienradzim? Man šķiet, šim negribīgajam (iestāšanās ziņā) pavasarim viens maziņš vienradzis piestāvētu.

    1. Šitam zirģelim tas rags pierē izskatās nedabiski un kaut kā.. pat drusku piedauzīgi. Man domāt, jums tādu nevajag.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.