Mana mīļākā lidsabiedrība (un te daudzi sarauc pieri, jo kā gan tā var būt mīļākā lidsabiedrība), jā tieši tā, mīļākā, jo citas nav. Kamēr neviens nedod lielas iespējas izvēlēties, mīl to, kas ir. Tad, lūk, kad mana mīļākā lidsabiedrība sāk spēlēt jokus ar izlidošanas laika maiņām, pirms esmu atvērusi viņu rakstīto vēstuli, vienmēr domāju: par cik tad šoreiz? Parasti tās ir piecas, bet šoreiz veselas piecpadsmit minūtes.
Tad man radās jautājums, ja izlidošanas laiks tika mainīts par piecpadsmit minūtēm, savukārt ielidošanas laiks saglabāts, tas nozīmē ko? Pilots lidos ātrāk?
Turklāt vai tās būs oficiālās piecpadsmit minūtes un patiesībā tām tiks pieplusotas vēl kādas jau uz vietas esot? Vai man iebildumi? Nē. Septiņi trīsdesmit ir krietni agrs, lai jau būtu galapunktā. Varēja mierīgi pavilkt līdz septiņiem četrdesmit piecām.
Lai košs rīts un saīsinātā darba diena!
#satraukumsaugaugumā
Lai tev lidojumam labvēlīgi apstākļi un noskaņojums!
Paldies, bet es jau vēl nekur nelidoju. Gan jau baltiks paspēs vēl vienu reizi šitā izdarīties. Viņam patīk :D
prieks par Tevi. lai Tev labs ceļavējš! Starp citu, tas krietni iespaido lidojuma laiku, bet maz ticams, ka Tava mīļākā lidsabiedrība to ņem vērā, aprēķinot ielidošanas laikus :))
Uz kurieni tad šausi?
Neteikšu (tiem, kas zina, arī lūdzu mut’ ciet! Jūs esat priviliģetā stāvoklī :D) un minēt arī nelikšu, bet citādi, kad būšu tur un, ja tajās mājās būs jau ieviesies interne(ā)ts, atsūtīšu sveikas.
Citādi varu saderēt, ka vēl minūtes piecpadsmit būs muļļāšanas pa lidostu.
Kā šodien pastāstīja kāds paziņa. Lidojis uz Vāciju caur Kopeni un tā nu sanācis, ka visi jau bija gatavi Kopenhāgenā kāpt ļotakā, kad izrādījies: there is no crew :D Teicu, ka vajadzēja kā filmās, kad notiek kāda veselības vai negadījuma šmuce un tiek saukts ārsts, saukt, vai starp pasažieriem gadījumā nav kāda pilota un pāris stjuartu :D Arī tā notiek, bet tā laikam nebija spilgti zaļā lidsabiedrība.